perjantai 20. helmikuuta 2015

Uusimmat kortit

Hääkortti
Tämän kortin tekemiseen olen käyttänyt seuraavia tuotteita (Heartfelt Creations):
Posy Patch Paper Collection
Posy Patch Clusters Cling Stamp Set
Posy Patch Flowers Cling Stamp Set
Posy Patch Die
Kyyhkyset ja sanan Hääparille olen leikannut Silhuette Cameolla. Kukkien keskustaan laitoin siemenhelmiä ja kukkien terälehtiin hieman Stciklesiä: Mercury Glass. 
Kuvan väritin Copiceilla ja itse kuvan ostin Mo´s Digital Pencil -verkkokaupasta.




Onnea -kortti
 Tämän kortin tekemiseen olen käyttänyt seuraavia tuotteita (Heartfelt Creations):
Classic Sunflower Paper Collection
Classic Sunflower Die
Classic Sunflower Cling Stamp Set

Sanan Onnea olen leikannut Sihuette Cameolla ja päällystänyt kimalteella Stickles Dry Fine Glitter Golden Rod.
Kukkaset väritin Distress Inkillä, mm. Squeezed Lemonade ja Mustard Seed.


Ylioppilaskortti

Tämän kortin tekemiseen olen käyttänyt seuraavia tuotteita:
Classic Sunflower Paper Collection
Classic Sunflower Die
Classic Leaf Die
Sanan Ylioppilaalle olen leikannut Silhuette Cameolla. Kohokuvioin sanan Stampendouksen Frantage Encrousted Jewel setin kohojauheella.
Yo-lakki on leimasin, jonka valmistajaa en muista. Kukkien keskustaan laiotin varastosta löytyneitä mikrohelmiä. Turkoosit kukat on tehty samanvärisestä kartongista ja punertavat kukat värjäsin Distress Inkillä.

Kaikkia HC:n tuotteita on myynnissä Paperisateen verkkokaupassa.

Mukavaa alkavaa viikonloppua kaikille!
Sari

1 kommentti: